HTML

orrtúró versblog

napi események, történések versben elmesélése

Friss topikok

Linkblog

Vallomások

2009.08.31. 13:11 verselo

D

boldoggá tetted a napom
édes drága andrisom
 
tudtam én, hogy engem szeretsz
szemem ezért könnyet ereszt
 
úszhatok a boldogságban
mostmár csak a szex van hátra

 

A

nem nem dia tevedes

egymas mellett ebredes
nem lesz soha olyan velunk
masik nyalabol nem nyelunk
 
mert ez a szerelem pusztan lelki
mindenki otthon maganak ver ki

 

D

te egy hülye állat vagy
megint csak a szádat jártattad

 

A

sexrol en nem beszeltem

azt se tudom mikor kefeltem
talan mar nem is menne
andras penisz hosszabbitot venne

 

D

hát épp ezért kéne tenni egy próbát
bírja-e még tested a mókát
 
hossza miatt ne aggódj!
ügyességét gyakorold!
 
6cm-vel is megelégszem, mint tudod
csak focimeccseken hosszabbítanak, köztudott

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orrturovers.blog.hu/api/trackback/id/tr801350605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása