HTML

tegnapi kellemetlenség(ek)

2009.09.10. 15:41 külsősmegbízott

d:
LEMARADTAM ANDRISKÁRÓL
 
Gödör mellett hajtott el a drága,
fel is hívott engem, mindhiába
 
Elhúzott ott  skodájával,
gondolta,ha ott vagyok bevállal
 
De én már otthon az ágyban feküdtem,
tudtam,ha ezt mondom megretten
 
Nem jött hát fel hozzám, hiába hívtam
ezért egész éjjel a fogamat szívtam
 
Ment inkább haza skodával 50nel
Dia, ha legközelebb hív, ne engedd el!
 
 
csók
 
 
a:
hazafele menve hivtam a kedvesem
var-e engem a godornel nedvesen

de o mar vegleg elhagyott orokre
allhattam magamban egyedul porogve

mert o mar otthon fekudt pizsiben
ment mar aludni iziben

nem maradt mas csak a faszveres
igy jar minden magara hagyott heres
 
 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orrturovers.blog.hu/api/trackback/id/tr971373182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása